Un imagine del strata principal de Zalaegerszeg con le edificio del governamento urban.
On ha planos ja desde longe facer iste strata undirectional a un strata exclusivemente pro pedones, ma le veritate es, que Zalaegerszeg se construeva inter collinas, assi iste micre urbe non pote expander se plus; pro isto le stratas parallel non pote ser transformate a un strata bidirectional, proque le traffico deveniva tanto plus vigle in le ultime tempore, que in le caso del introduction del traffico bidirectional in le strata parallel le traffico de Zalaegerszeg se collaberea.
Totevia il ha un grande traffico de pedones sur iste strata, pro isto on introduceva recentemente un limitation de 30 km/h pro le autos (como vos pote vider le circulos sur le strata mesme, con le numero "30" pingite - ben que illo non se vide sur le photo a un maniera legibile).
Totevia il ha un grande traffico de pedones sur iste strata, pro isto on introduceva recentemente un limitation de 30 km/h pro le autos (como vos pote vider le circulos sur le strata mesme, con le numero "30" pingite - ben que illo non se vide sur le photo a un maniera legibile).
No comments:
Post a Comment