16.9.09

[ia] flipp-flopp... [hu] slatty

Regrettabilemente il pare, que tosto fini le saison de flip-flops. (A saper: flip-folps es un sorta de sandalias /plastic/, que se fixa al pede de uno / una...! per le pollice e isto es multo sexy a feminas (specialmente a juvenes!). Io pensa, originalmente flip-flops ha essite usate in le plagias, ma ora io crede non plus, ma tamben sur le stratas - in le estate o in grande calor. Io multissimo ama mesmo le sono accompaniante, quando illas vade in flip-flops...Io pensa, mesmo le nomine anglese flip-flop(s) vole imitar iste sonoritate...e il me place multo le verbo hungare imitative "slattyog" (pronuncia: shlattyog, šlatt'og, ubi le t' es longe!) pro describer iste sonoritate. :-)

Pro amantes del pedes feminin ecce alicun photos-tresores pro memorar iste saison que justo sta a finir usque le sequente estate... (Io voleva cercar pedes in flip-flops de feminas plus juvene - pueras - ma io trovava istos infra, de un topico de un foro hungare dedicate pro iste cosa e pro iste photos...! Forsan con le exception del prime duo, iste photos monstra pedes de feminas un poco - non multo! - plus "vetule" que io voleva haber...) Nonobstante, pro me esserea indifferente, mesmo anque disgustose si iste pedes in flip-flops era in calceas: le melior es pedes totalmente nude preferibilemente usque le coxas (dunque quando illas es in pantalones curte o in gonnas curte...), como il es observabile al prime duo photos...

Le ultime photo monstra un flip-flop plus evolvite; generalmente io intende non tales, ma flip-flops purmente plastic sin ulle ornamentos. Lo que es justo sexy in iste flips-flops non ornamentate, que il es evidente, que illos se faceva pro usar los sur le plagias, ma illas totevia non los usa solmente ibi, ma tamben sur le stratas - in le estate...




No comments: