1.9.09

Interview in interlingua in un radio hungarophone

Verisimilemente isto es exceptional in le historia del linguas auxiliar: on parlava in interlingua durante 10 minutas in un programma live con interpretation simultanee in hungaro in un radio de un lingua national!

Le caso occurreva in le radio MMR (Radio Hungare del Ambiente Mura), del minoritate hungare de Slovenia, ubi un mi collega-musico ha programmas regular del musica folkloric. Le thema era le tour de un mi gruppo musical folkloristic in Svedia in april 2009. Le moderator del programma era iste mi collega musicante tamben in iste gruppo e habente participante tamben in le tour. Io era le demandante principal e le interprete al mesme tempore. Le interviewato per telephono era Thomas Breinstrup de Danmark, qui participava in le vespere del gruppo musical in Lund, Svedia (non distante de su domicilio in Danmark). Era presente in le studio tamben Jenő, le chef del gruppo musical.

Ascolta le version non-redacte (bilingue) del interview directemente ci:

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Le version redacte (continente solmente le partes in interlingua) comprehende le emission 12nde de Radio Interlingua (vide mi previe postage ci!).

No comments: