17.7.10

Un interessante experientia con mi cerebro


Hodie (sabbato) io deveniva eveliate exactemente a 5 horas a. m. al hallucination de un crito de alicuno qui diceva in un voce multo forte e curte (in hungaro): "Que???". Io subito non sapeva, proque justo exactemente alora, ma justo quando io me eveliava io controlava le tempore e il era exactemente cinque!

Un poco plus posteriormente io recognosceva le causa:

In le radio hungare on emitte musica folkloric cata die, excepte le sabbato. In le dies de labor on lo face de quatro (4) horas e tres (3) minutas a. m., ma le dominica de 5 horas e tres a. m.



Io ha iste jocator "mp3" (mp4 pro video e de altere formatos audio) - Cowon iAudio 7 -, con le qual io pote facer registrationes sonic de su proprie radio (FM), mesmo programmate automaticamente pro registrar. Assi io non debe ascoltar le emissiones in un si bon hora in le matino, ma io pote ascoltar los plus tarde, del registrationes.

Io lo programmava heri partialmente pro registrar le emission le dominica in le matino, de 5:01 (ma non lo effectuava, solmente fixava le tempore; hodie io debe programmar lo plenmente, a fin que illo registra deman - dominica, le matino).

Iste programmation partial io faceva heri in le nocte, ante de addormir me. Ma totevia, ben que il habeva ancora un die pro deman (dominica), 5:01, mi cerebro me eveliava ja hodie a 5 horas a. m...

Ma que ha influentiate mi cerebro a facer isto...?

Io recognosceva: le causa es, que io me addormiva assi, que forsan mi ultime activitate (cerebral) antea habeva essite: programmar le registrator a 5:01 (ben que non pro hodie, ma pro deman)...

Si on omitte, que mi cerebro me eveliava in van (proque le registration es automatic) e illo lo faceva un die antea, il es totevia "benevole" de illo, que illo me eveliava un minuta ante 5:01 a. m.; nonne?... :-)

No comments: