5.8.10

Le 24te emission de Radio Interlingua


Car interessatos, qui ascolta le emissiones de Radio Interlingua!

Iste vice in su emission pro julio 2010 Radio Interlingua presenta solo duo themas.

Io non sape exactemente, ma forsan in Svedia se realisava exclusivemente, que on inseniava interlingua officialmente in gymnasios, como parte del programma de studios. Como? In qual forma? Ingvar Stenström, professor gymnasial retirate explica toto, in le tertie parte del interview facite con ille in 2008, in Linköping, Svedia, ubi le 11me Incontro Nordic de interlingua habeva loco.

A proposito del 11me Incontro Nordic, in le fin de julio occurre le 12nde in Kalmar, Svedia. Le redactor de iste radio non pote participar in illo, ma faceva un salutation vocal al participantes. Isto essera presentate verso le fin de iste emission.

Ecce su texto:

"Car participantes, nordicos e non-nordicos!

Io spera, que iste voce es familiar pro le majoritate de vos. Isto es io, Péter Kovács, le voce de Radio Interlingua. Io admitte, iste voce non es le plus belle o le plus forte, ma que facer...? io es le redactor e il es natural, que mi voce se audi le plus frequentemente in iste radio.

Il es regrettabile, que io non pote participar iste vice in le incontro nordic, in que io participava in Linköping, duo annos retro – illo era multo bon, io ha bon experientias e belle memorias super illo.

Ma io spera, que iste incontro anque va fortificar le collaboration inter le organisationes nordic de interlingua, pro le scopo de facer iste belle lingua plus cognoscite in vostre region. Non oblida, que vostre collaboration es un lumine pro altere regiones, ubi il non ha tal collaboration inter le organisationes national o il non ha mesmo organisationes national, o non tanto active.

Bon labor, bon practicamento de interlingua e bon reposo vos desira:

Péter Kovács"

Le musicas presentate es de Jeff Wahl, de su album Guitarscapes. Le pecias in le ordine, como illos sona in le emission son le sequente:

- Forever

- Guinevere

- Repetition.

Io spera, que vos va trovar iste podcast tamben interessante!

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Le sequente podcast va continer un conversation inter le participantes del 12nde Incontro Nordic de interlingua super lor experientias, impressiones in Kalmar, Svedia. Vos es dunque benvenite ascoltar ille emission tamben.

A reaudir!

No comments: