6.7.07

Nove stella appareva sur le celo del blogosphera interlinguaphone

Con gaudio io sapeva, que mi amico Carlos Alberto Santos de Brasil tamben ha initiate un blog in interlingua. Ille cognosceva interlingua multo recentemente, ma ille ja lo maestra perfectemente. Si vos vole leger articulos in bon interlingua, visita su blog al adresse

http://carlosasantos.imeem.com/ .

Car Carlos Alberto!

Benvenite in le blogosphera de interlingua! Io spera, que tu va remaner persistente e al contrario de multe de nos tu non abandonara scriber blog in interlingua! Io te desira multe gaudio in scriber interlinguamente!

1 comment:

Carlos.Alberto said...

Mille gratias, Péter, pro tu amical e generose salute de benvenita al blogosphera.
Io provara postar, si sovente como possibile, nove materias in Interlingua, sia originales sia traductiones.
Tu sape que io ha nulle experientia como "blogger", ma es grande mi desiro contribuer de alicun maniera al divulgation de nostre belle idioma auxiliar international.