2.4.12

Radio Interlingua emitte le 43tie vice


Car lectores de mi blog; car ascoltatores de Radio Interlingua!

Le podcast de Radio Interlingua pro martio 2012 presenta un ver varietate de voces e de occurrentias descripte - in 23 minutas.

Primo io fini presentar mi diaros auditive del 19ne conferentia international de interlingua in Chepelare, Bulgaria, con le pecia registrate le 29 de julio, in le ultime vespere commun; ante le partita, quando il habeva le festa final. Memorante le occurrentias in ille vespere, io presenta le registration del duetto de Thomas Breinstrup e Petyo Angelov super "Le garson a conferentia". Post isto un nove contributor se presenta: Erick Fishuk de Brasil. Mentionante alicun actualitates de interlingua, io presenta finalmente le carta postal auditive de Thomas Breinstrup, inviate de Barcelona.

Le emission se ascolta de ci:



Un bon divertimento vos desira:

Le redactor


2 comments:

Anonymous said...

Il modo in cui si scrive rendono molto facile da leggere. E il disegno che si usa , wow . Quello è un mix davvero decente. E mi chiedo qual è il nome del progetto si utilizza ?

Anonymous said...

Es ben poder ler un blog en interligua. Te es fasein un ben traballe. Ne es escrivein in lingua ellene, un linguage un pout parecej con interlingua.