2.9.10

Un sonio horroristic

Ci io ja detaliava un sonio de mi patre e un postage in connexion con soniar o non soniar, ma recentemente io ha soniate – in un matino de bon hora justo in Brno (Moravia, Republica Tchec), ubi io habeva essite in un festival international del folklore – un sonio multo horroristic. Io lo describe ci, forsan alicuno pote decodificar su signification o le "message", le "lection" in illo...

Io sedeva con alicun mi co-familiales circa un caldieretta hungare (nominate: bogrács), in le qual ragout hungare (pörkölt) belle rubie era, durante que io audiva, que illo era cocite partialmente del carne de mi ex-camerada del classe gymnasial (partialmente de carnes de animales, que es normal).

Io era surprendite e choccate in le sonio, proque illa habeva morite e proque io sapeva assi, que on non mangia carne human... Io audiva o percipeva, que illa habeva morite, ma su patre decideva preparar su carne e divider lo pro cocer e mangiar. Assi io explicava pro me mesme in le sonio, que malgrado que on non mangia carne human, isto es totevia permittite e moralmente justificabile si le patre (o altere parente) del morite ha ordinate isto.

Intertanto io o alicuno altere observava le carnes cocite in le ragout rubie per un grande coclear serviente pro divider le repastos a in le plattos e vidente lo il era pro me vermente indecidibile, qual carne es de sino de gallinetta e qual del carne de mi ex-camerada de classe... Mi altere co-familiares era silente durante audir iste historia, ma io sentiva le hesitation de mi fratre: mangiar le repasto o non, sapente iste prehistoria...

Scribe me, que pensa vos de iste sonio!

Del resto: le festival era bon... :-)

No comments: