27.5.06

Un vocabulario hunnic-armenian del 6te seculo monstra un lingua identic con le hungaro.

Io scribeva super le thema indicate in le titulo in mi altere blog. (Illo es multilingue, inclusive i.a. mi lingua materne hungare, ma excepte le interlingua, al qual iste integre blog es dedicate). Io lo ha formulate in esperanto; inspirate per le curiositate de un mi partenario esperantista in Skype.


http://kovacspeter.blogspot.com


Ora (le 19 de julio 2006) le entrata es augmentate, completate. Un die io va traducer le articulo anque hic, in interlingua.

Hodie (le 7 de augusto 2006) alicun nove commentarios appareva al entrata esperantophone, de Morten Svendsen e me (ille ha scribite su commentario plenmente in esperanto, ma io respondeva in interlingua).


2 comments:

N said...

Car Petro. Blogline de facto trovava iste entrata malgrado le vetule dato ... !

Io postea va facer un commentario in le altere blog.

Petro Ferrero de Hungaria said...

Ah, ecce le ration de mi experimento: illo totevia monstra illo como un nove entrata...! Ecce, mi experimento valeva le pena, malgrado que tu scribeva convincitemente, que le sol resultato possibile es, que illo non monstra le vetule entratas non como noves... :-P

Totevia il es estranie, que Bloglines non monstrava tote iste vetule entratas renovate como noves, solmente iste in question...

Gratias pro le intention de scriber reaction a mi altere blog, ma qui scriberea commentarios hic, quando le traduction del articulo a interlingua sera preste, si tu ja scribeva toto in le altere blog, que tu voleva scriber...? :-) (E tu es quasi le sol persona, qui ha inclination de commentar hic seriosemente... e forsan solo tu visita del toto mi blog...? :-) )